امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

مرکز آموزش عالی کاشمر میزبان ۱۱۵۳داوطلب کنکور ارشد

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در کاشمر گفت: مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان تنها مرکز دانشگاهی در منطقه در آزمون کنکور ارشد میزبان۱۱۵۳ داوطلب کنکوری خواهد بود. از این تعداد۵۳۳ نفر را خانم‌ها و ۶۲۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.
دکتر هادی معماریان خلیل آباد در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، اظهار داشت: مرکز آموزش عالی کاشمر امسال، مانند سال‌های گذشته یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها در مقاطع مختلف است که  آزمون کارشناسی ارشد سال جاری با شرکت ۶۹۴ هزار و۴۱۷ داوطلب در کل کشور در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه برگزار خواهد شد.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه این آزمون تمهیدات بهداشتی خاصی در نظر شده در این راستا ضدعفونی تمامی محیط‌های برگزاری آزمون براساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و سازمان سنجش آموزش کشور  در دستور کار این حوزه امتحانی قرار گرفته است. تمامی تمهیدات پزشکی و بهداشتی لازم با نظارت مستقیم مرکز بهداشت انجام شده و امیدوارم با همکاری داوطلبان بتوانیم بدون هیچگونه مشکلی آزمون را برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه  پیش‌بینی اتاق‌های ایزوله برای داوطلبان مشکوک به بیماری کرونا و افرادی که سابقه بیماری‌های خاص دارند از جمله مواردی است که در  مرکز آموزش عالی کاشمر به آن توجه شده است.
وی بیان کرد: داوطلبان باید ماسک سه لایه به همراه داشته باشند و از ماسک‌های فیلتردار استفاده نکنند. باید در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع همکاری لازم را داشته باشند. داوطلبان از به همراه داشتن وسایل اضافی اجتناب کنند. همچنین پیش‌بینی  زمان مناسب جهت خروج زودهنگام از منزل را داشته باشند تا از تجمع داوطلبان در مقابل حوزه  امتحانی جلوگیری شود.
معماریان  عنوان کرد: داوطلبان ضمن رعایت موازین بهداشتی، با عوامل اجرایی آزمون همراهی و همکاری داشته باشند.

دسته مطلب: