امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

مرکز آموزش عالی کاشمر در جشنواره روابط عمومی های برتردانشگاه های کشورخوش درخشید

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر از درخشش و کسب رتبه دوم مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این مرکز در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه های کشور خبر داد.
 دکتر هادی معماریان در گفتگوبا روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر با اعلام این خبر اظهار داشت:کسب رتبه دوم بخش اطلاع‌رسانی وارتباط رسانه توسط مرکز آموزش عالی کاشمر، ‏در بین دانشگاه‌های کشورمایه مباهات است وبدون شک حوزه روابط عمومی این مرکزبادرک اهمیت ونقش رسانه درمسیررسیدن به توسعه پایدارموفق به ایجاد تعامل خوبی شده ونقش آفرینی نموده که شایسته تقدیر است.
وی افزود:جشنواره روابط عمومی‌های برتر ‏دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات تابعه با حضور دکتر منصور ‏غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد مدیرکل روابط عمومی ‏وزارت و جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت علوم روز دوشنبه 23 تیر 1399 در ‏سالن شهدای جهاد علمی وزارت برگزار شد که از بین بیش از۵۰۰۰ اثر از ۱۱۰ دانشگاه ومرکز علمی کشور که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود مرکز آموزش عالی کاشمر در شاخص ارتباط با رسانه مقام دوم را کسب نمود.
وی ابراز امیدواری نمود؛ در سایه تلاش مجموعه اساتید، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان شاهد روند رو به رشدی در فعالیت های این مجموعه و انجام مسئولیت اجتماعی خویش خواهیم بود.

دسته مطلب: