امروز جمعه 10 فروردين 1403

مراسم دانش آموختگی دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد

مراسم دانش آموختگی دانشجویان ۵ رشته تحصیلی ورودی ۹۴ مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، در این مراسم رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: در این مراسم دانش آموختگی 95 نفر از دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر در ۵ رشته تحصیلی دانشجویان ورودی راجشن گرفته ایم.

هادی معماریان با قدردانی از امور فرهنگی و اجتماعی مرکز جهت یرگزاری این مراسم اظهار کرد: خرسندیم از اینکه امروز شاهد دانش آموختگی دانشجویانی از رشته‎های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، علوم و مهندسی آب، علوم ورزشی و مترجمی زبان با حضور اساتید و خانواده‎های دانشجویان هستیم.
وی بیان کرد: مرکز آموزش عالی کاشمر افتخار دارد؛ در عمر کوتاه خود توانسته نیروهای باسواد و توانمندی را به جامعه علمی و تخصصی کشور معرفی نماید.
رییس مرکز آموزش عالی کاشمر افزود: در این مرکز تلاش می‌کنیم بتوانیم دانشجویانی تربیت کنیم تا علاوه بر توانایی تئوریک، مهارت‌های علمی و قدرت حل مشکلات جامعه را نیز داشته باشند.
وی عنوان کرد: بدون شک برای تحقق این هدف نیازمند کمک دولت و وزارت علوم، مسئولین منطقه و استانی و به خصوص خود دانشجویان و اساتید هستیم.
معماریان گفت: در این راستا تلاش می‌شود بتوانیم بخش‌هایی مانند گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، مرکز نوآوری، مرکز رشد و مدرسه کارآفرینی را ایجاد و تقویت کنیم.
وی افزود: طی یک سال اخیر فعالیت‌های بسیاری جهت ارتقاء دانشگاه انجام داده‌ایم و با قدرت بیشتر نیز در سال جاری آنها را ادامه خواهیم داد.
مدیر مرکز آموزش عالی کاشمر ادامه داد: تاکنون 167 دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده و 618 دانشجو در شش رشته مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان مرکز پیشرو در توسعه پایدار برای خود مسئولیتهای اجتماعی تعریف کرده و براساس سند آمایش خود در حوزه های مختلف بر اساس مسائل مبتلا به جامعه نقش آفرینی می کند.
وی یادآور شد؛ اولین جشن دانش آموختگی 6 نفر از دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر در رشته مهندسی آبیاری در سال 92 برگزار شد.