امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

قابل توجه دانشجویان پسر رشته علوم ورزشی

تصویر daneshjoei

 

مطابق زمانبندی اعلام شده جهت برگزاری کلاس های عملی دانشجویان پسر گروه علوم ورزشی از روز شنبه 2 بهمن ماه 1400 ، موارد ذیل جهت اطلاع دانشجویان اعلام می گردد:

تمامی دانشجویان پسر علوم ورزشی می بایست صبح روز شنبه در محل دانشگاه حضور بهم رسانده و پس از انجام فرایند پایش سلامت و ارائه کارت واکسیناسیون، تاییدیه شرکت در کلاس ها و معرفی نامه خوابگاه دریافت نمایند.

1. از این رو ضروری است همه دانشجویان بومی و غیر بومی پرینت کارت واکسیناسیون خود را به همراه داشته و در زمان مراجعت به دانشگاه به آقای دکتر مازنی مدیر امور دانشجویی ارائه نموده و تاییدیه شرکت در کلاس ها را دریافت نمایند.  

2. ساعت ورود از 7 صبح لغایت 12 ظهر روز شنبه تعیین گردیده ( پذیرایی و پایش سلامت همزمان انجام خواهد شد)

3. پس از فرایند پذیرش ، ناهار در ساعت 12 در محل سلف مرکزی دانشگاه توزیع خواهد شد ( متقاضیان از طریق سامانه تغذیه جهت رزرو وعده ناهار روز شنبه و همچنین وعده غذایی روز های آتی اقدام نمایند.)

4. سرویس ایاب و ذهاب در محل درب اصلی دانشگاه، جهت عزیمت دانشجویان خوابگاهی به محل اسکان برنامه ریزی شده است.

سرویس ایاب و ذهاب :

در ایام برگزاری کلاس ها، سرویس رایگان از محل دانشگاه به خوابگاه و بالعکس و همچنین به محل سالن های ورزشی خارج از مجموعه،  در اختیار دانشجویان گرامی خواهد بود. زمانبندی حرکت سرویس ها متعاقباَ اعلام خواهد شد.

 

تغذیه :

دانشجویان محترم می توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت مرکز آموزش عالی کاشمر و انتخاب گزینه " سامانه تغذیه"  به آدرس  http://self.kashmar.ac.ir وارد پرتال تغذیه شده و با انجام افزایش اعتبار و موجودی حساب نسبت به رزرو وعده مورد نظر اقدام نمایند .

نام کاربری و رمز عبور سامانه به شرح ذیل تعریف شده است :

User : شماره دانشجویی

Pass : Aa@شماره ملی

- توزیع ناهار همه روزه از ساعت 12 الی 14 جهت دانشجویان بومی و غیربومی در محل سلف مرکزی دانشگاه صورت می پذیرد.

- توزیع شام نیز از ساعت 19 در محل خوابگاه آزادگان جهت دانشجویان غیربومی خوابگاهی خواهد بود. ( لذا دانشجویان در انتخاب سلف دقت نمایند)

 

زمانبندی رزرو غذا به شرح ذیل خواهد بود :

* برای رزرو وعده های هفته جاری :  

تا 24 ساعت قبل از توزیع وعده یعنی ساعت 12 ظهر روز قبل امکان رزرو وجود خواهد داشت. مثلا برای رزو وعده ناهار و شام روز دوشنبه فقط تا ساعت 12 روز یکشنبه امکان رزرو وجود خواهد داشت.

* برای رزرو هفته آینده :

از روز شنبه تا ساعت 12 ظهر روز جمعه هر هفته می توانید وعده های غذایی هفته بعد را رزرو نمایید.

اگر دانشجویی موفق به رزرو غذا نشود در صورت وجود غذای روز فروش تا ساعت 11 هر روز با مراجعه به سامانه تغذیه و پرداخت هزینه مقرر می تواند نسبت به رزرو وعده مورد نظر اقدام نماید.

 

- تعرفه غذایی دانشجویان مطابق با نرخ مصوب آئین نامه اعلامی صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری به شرح ذیل می باشد.

* نرخ ناهار و شام دانشجویان روزانه با سه تعرفه 2100 یا  3000 و یا  3500 تومان خواهد بود.

* نرخ ناهار دانشجویان نوبت دوم (شهریه پرداز) مانند دانشجویان روزانه بوده و نرخ شام ایشان با سه تعرفه 6800  یا 8200  و یا 9600 تومان در سامانه محاسبه می گردد.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا داشتن سوال می توانید با شماره 05155258801 داخلی 110 ( آقای مهماندوست ) تماس حاصل نمایید.

 

"راهنمای استفاده از سامانه تغذیه "

خوابگاه :

خوابگاه دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 7 صبح روز جمعه 1400/11/01  پذیرای دانشجویان محترم متقاضی خواهد بود، لذا ضروری است دانشجویان محترم شهریه خوابگاه را فقط از طریق دستگاه های خودپرداز  ATM و یا مراجعه به شعب بانک ملی پرداخت نموده و رسید آن را به واحد امور دانشجویی (آقای مهماندوست) ارائه نمایند.

هزینه اقامت در خوابگاه جهت ایام برگزاری کلاس ها ، مبلغ 150.000 تومان تعیین گردیده که دانشجویان محترم خوابگاهی می بایست به کارت شماره  6037997599024222  و یا حساب شماره 0225062706008 به نام مرکز آموزش عالی کاشمر واریز نموده و رسید واریزی را تحویل امور دانشجویی نمایند.    

آدرس : بلوار آزادگان - آزادگان 14 - میلان اول سمت راست - اولین درب کوچک سمت راست       

تلفن تماس خوابگاه : 05155250810

تلفن تماس امور دانشجویی- خوابگاه و تغذیه ( آقای مهماندوست ) : 05155258801 داخلی 110 

 

فایل پیوست: 
پیوستاندازه
PDF icon راهنماي رزرو غذا و افزایش اعتبار اینترنتی.pdf1.29 مگابایت
Image icon 1.png697.9 کیلوبایت