امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

رقابت داوطلبان آزمون ارشد در کاشمر در آرامش و نظم برگزار شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور گفت: رقابت داوطلبان آزمون ارشد در کاشمر در آرامش و نظم برگزار شد.
دکترهادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر اظهارداشت: در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته که  در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت برگزار شد ازهزار و 750 نفر شرکت کننده طی سه روز برگزاری آزمون 385 نفر غیبت داشتند.
 وی با بیان اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان حوزه اصلی، و پنج حوزه به عنوان حوزه‌های فرعی پذیرای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد بودند، گفت: تعداد غائبين آزمون کارشناسي ارشد 1401 شهرستان کاشمر معادل 22درصد کل داوطلبان بوده است که تعداد آنها در روزهاي برگزاري بترتيب 41، 217 و 127 نفر در مخزن اصلي آزمون ثبت گرديده است. 
وی افزود : تدابیرلازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کاشمر در کمال نظم و آرامش برگزار شد.
دکتر معماریان با اشاره به تلاش همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری این آزمون در برگزاری بدون نقص آن در کاشمر از فرماندار شهرستان و اعضای شورای تامین، آموزش و پرورش و مدیریت آن، فرمانده انتظامی، مرکز بهداشت، هلال احمر، شهرداری و ادارات مخابرات و آب و مديريت برق شهرستان و ساير ادارات و سازمان هاي ذيربط قدردانی نمود.
گفتنی است؛ آزمون کارشناسی ارشد 1401در ۱۸۶ شهرستان و ۳۸۶ حوزه اصلی برگزار شد و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب در ۱۳۷ کد رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ برای رقابت با یکدیگر در این آزمون ثبت نام نمودند.

 

دسته مطلب: