امروز پنجشنبه 30 فروردين 1403

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر با صدور پیامی، از حضور چشمگیر و حماسی مردم در انتخابات دوم اسفند ماه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در متن این پیام آمده است:

"به نام خداوند لوح و قلم"

بار دیگر  مردم بزرگوار دیار ترشیز کهن، هم گام با ملت عزیز ایران، اعتماد و وفاداری خود را به قانون اساسی و مردم‌سالاری دینی به رخ جهانیان به ویژه مدعیان دموکراسی کشاند.
از مشارکت شورانگیز مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، موجی از نشاط و امید به آینده و پیشرفت کشور برخاست و دوم اسفند ماه را خاطره انگیزکرد.
ملت بزرگ ایران، این بار نیز به سکانداری رهبر معظم انقلاب اسلامی و با احساس مسئولیتی مثال زدنی به پای صندوق‌های رأی آمدند و با نمایش انسجام ملی خود،  در واپسین روزهای سال ۹۸حماسه سیاسی رقم زدند.
خداوند سبحان را به خاطر این رویداد عظیم، شکرگزاریم و این حضور ارزشمند اقشار مختلف مردم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک عرض کرده و صمیمانه ترین سپاس‌ها را به پیشگاه مردم بزرگوار تقدیم می‌نمایم.
مرکز آموزش عالی کاشمر برآن امید است؛  که همچون سالهای گذشته که با همراهی دکتر بهروز بنیادی، نماینده مردم ترشیزدر مجلس شورای اسلامی توانست مسیر روبه پیشرفتی را طی کند؛ پس از برگزاری انتخابات نیز این مسیر را بپیماید زیرا باور ما این است که با پایان دوران رقابت انتخابات، باید رفاقتها آغاز شود و به پشتوانه آرا مردم و با پرهیز از سیاست زدگی و با تدبیر و قانونمداری مسیر توسعه این دیار هموار گردد.
اینک کسب اکثریت آراء توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد نیک بین و موفقیت در جلب اعتماد ملت شهیدپرور و صبور دیار ترشیز را به ایشان تبریک گفته و آمادگی و عزم این  مجموعه را برای انجام رسالت خویش به عنوان یک‌مرکز دانشگاهی پیشرو در امر توسعه پایدار در اجرای سیاست‌های حوزه‌های علم و فناوری و فرهنگ اعلام می‌شود.

از خداوند متعال سربلندی ملت بزرگ ایران، این حماسه‌سازان ولایتمدار و پاسبانان بصیر مردمسالاری را خواهانیم.
دکتر هادی معماریان خلیل آباد
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر _ اسفند ماه ۹۸