امروز جمعه 10 فروردين 1403

حضور رییس، معاونین ، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، همزمان با حضور مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت رئیسه مرکز آموزش عالی کاشمر نیز با حضور پر شور،حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
رییس مرکز اموزش عالی کاشمر، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و اعلام همبستگی بامردم مظلوم فلسطین و انزجار ار رژیم خونخوار و آدمکش صهیونیستی اعلام کرد.
دکترهادی معماریان خلیل آباد با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس میراث گران‌بهای امام خمینی (ر ه) است که صحنه بزرگ اتحاد و همبستگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به رخ جهانیان می‌رساند.
وی با بیان اینکه روز قدس، آمیزه‌ای از مـقـاومـت، ایثار، مبارزه و استکبارستیزی است؛گفت: امسال با توجه به " معامله قرن" و حمایت همه جانبه امریکا از اسراییل حضور در راهپیمایی روز قدس اهمیت فراوانی داشت.
گفتنی است؛کارکنان مرکز آموزش عالی کاشمر هم‌دوش بامردم شریف شهرستان به سمت محل برگزاری راهپیمایی روز قدس حرکت و در نماز باشکوه جمعه شرکت کردند.
مرکز آموزش عالی کاشمر روز گذشته باصدور بیانیه ای از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.