امروز سه شنبه 29 اسفند 1402

جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی پنبه در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی پنبه  با حضور نماینده گروه سرمایه گذاری دماوند و مسئولین کمیته های اجرایی همایش در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، در این جلسه  دکتر عاقل دبیر اجرایی همایش ملی پنبه  طی سخنانی با اعلام آمادگی این مرکز به عنوان مجری برگزاری همایش گفت:
با توجه به برگزاری همایش ملی پنبه در 15 مهر ماه و فاصله بسیار کوتاه تا برگزاری این همایش ملی، امیدواریم با هم‌افزایی و تلاش مجموعه مرکز آموزش عالی کاشمر و دستگاه‌های ذیربط از جمله فرمانداری، جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط بتوانیم به نحو مطلوب زمینه برگزاری مناسب این همایش را فراهم آوریم.
وی افزود : در حال حاضر برنامه ریزی در خصوص دعوت از مدعوین و حضور سخنرانان ویژه و تنظیم برنامه همایش در درست اقدام است و تیم‌های اجرایی همایش تشکیل شده تا به صورت شایسته و در کمترین زمان ممکن، بتوان این رویداد را به خوبی مدیریت نمود.
نماینده  گروه سرمایه گذاری دماوند نیز طی سخنانی آمادگی خود را برای  همراهی و انجام مطلوب این همایش ملی اعلام کرد.
اسدیان افزود : خوشبختانه مرکز آموزش عالی کاشمر تجربه موفق برگزاری همایش هایی در سطح ملی را دارد  از این رو نگرانی از بابت برگزاری مطلوب این همایش توسط این مجموعه نداریم.
وی اظهار داشت: تنها دغدغه ما فشردگی زمان برگزاری همایش است که فرصت کمی وجود دارد و باید همه دستگاههای مرتبط پای کارباشند تا با استفاده از توان مرکز آموزش عالی کاشمر و سایر ارکان شهرستان بتوانیم همایشی آبرومند برگزار کنیم و ضمن معرفی شهرستان و پتانسیل‌های آن محصول استراتژیک پنبه جایگاه خود را در منطقه به دست آورد.

همایش ملی پنبه با پشتیبانی گروه سرمایه گذاری دماوند و کارخانه فولاد و نساجی مدرس به عنوان معین اقتصادی شهرستانهای خلیل آباد و کاشمر در پانزدهم مهر ماه روز جهانی پنبه برای اولین بار در سطح کشور در کاشمر برگزار می شود .

گفتنی است مرکز آموزش عالی کاشمر مجری این همایش و دکتر معماریان ریاست مرکز، عهده‌دار دبیری همایش و گروه سرمایه گذاری دماوند(معین اقتصادی شهرستان کاشمر و بردسکن) پشتیبانی مالی این رویداد هستند.

دسته مطلب: