امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

تمام سعی خود را برای جلب رضایت شرکت کنندگان در مسابقات به کارگرفتیم

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاههای منطقه 9 کشور:
تمام سعی خود را برای جلب رضایت شرکت کنندگان در مسابقات به کارگرفتیم
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاههای منطقه 9 کشورگفت: تمام سعی خود را برای جلب رضایت شرکت کنندگان در مسابقات به کارگرفتیم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر دکتر هادی معماریان خلیل آباد در این مراسم طی سخنانی با اشاره به محدودیتهای مالی و لجستیک این مرکز، ابراز امیدواری کرد؛ توانسته باشیم میزبان خوبی برای شرکت کنندگان در این مسابقات باشیم.
وی به رویکرد وزارت عتف در خصوص توجه خاص به حوزه ورزش اشاره و ابراز کرد: وزارت علوم تاکید خاصی نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق ۱۰ گانه دانشگاههای کشور داشته و مرکز آموزش عالی کاشمر خوشبختانه توانسته در سنوات گذشته نیزدر زمینه برگزاری مسابقات به نحو احسن اقدام کند.
وی اظهار داشت: دانشجویان با انجام فعالیتهای ورزشی هم به سلامت روح و هم جسم شان توجه می کنند لذا برگزاری این مسابقات برای آنان فرصتی است تا علاوه بر نشاط، روحیه ایجاد رقابت را در بین خود فعال کنند که امیدواریم در این مسابقات به این هدف رسیده باشیم .
وی ورزش را جزئی از زندگی دانشجویی برشمرد و گفت: نظر به اهمیت حوزه ورزش، مرکز آموزش عالی کاشمردر راستای توسعه فعالیتهای ورزشی اقدامات متعددی در دست اجرا دارد.
معماریان افزود: احداث ساختمان مرکز تندرستی و باشگاه ورزشی و تسریع در تکمیل این فضاها زمینه خوبی برای توسعه فعالیتهای ورزشی در منطقه ایجاد می کند.
در پایان این مراسم به تیمها و نفرات برتر مسابقات احکام قهرمانی، کاپ و تندیس اهدا شد.
گفتنی است؛ مرکز آموزش عالی کاشمر میزبان مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور است که این مسابقات از دهم تا دوازدهم بهمن ماه در بخش دختران برگزار شد. همچنین از سیزدهم تا پانزدهم بهمن ماه ، مرکز آموزش عالی کاشمر میزبان دانشجویان پسر است.