امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403

برگزاری ترم تابستان در مرکز آموزش عالی کاشمر

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: این مرکز به عنوان تنها دانشگاه دولتی منطقه ترشیز با توجه به زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آموزش مجازی و تجربه موفق برگزاری کلاس های مجازی برخط و برون خط تابستان امسال با ارائه تعدادی از دروس عمومی و پایه ترم تابستانی برگزارمی نماید.
دکتر هادی معماریان در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر گفت:کلیه دانشجویان محترم دانشگاههاي وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوري و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در صورت تمایل مجاز به ثبت نام در این کلاس ها می باشند.
به گفته او تمام مراحل ثبت نام، واریز شهریه، انتخاب واحد، برگزاری امتحان و دریافت کارنامه نیازی به مراجعه حضوری نبوده و بصورت مجازی و الکترونیک انجام میشود.
وی با بیان این که آموزش غير حضوري توسط سامانه (adobe Connect) انجام و تمامي دروس بصورت فايل هاي صوتي و تصويري در هر زماني قابل مشاهده است و حضور و غياب در همين سامانه انجام و امتحانات نيز به دو روش در سامانه (adobe Connect) يا (Moodle) توسط اساتيد انجام می شود.
وی افزود: هر دو سامانه قابليت برگزاري امتحانات آنلاين و ارائه و دريافت تمرين را دارا مي باشد.
وی ابراز کرد: دانشجویان جهت مشاهده لیست دروس با مراجعه به لینک زیر
http://www.kashmar.ac.ir/t99
و یا جهت برقراری ارتباط با مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05155258801 تماس گرفته و یا به سایت مرکز به آدرس kashmar.ac.ir مراجعه نمایند. .

دسته مطلب: