امروز پنجشنبه 30 فروردين 1403

انتصاب دکتر مجیدی عضو هیات علمی و مدیر اداری و پشتیبانی مرکز آموزش عالی کاشمر، به عنوان "رابط حقوق شهروندی" ازسوی وزیر علوم

دکتر مجیدی عضو هیات علمی و مدیر اداری و پشتیبانی مرکز آموزش عالی کاشمر، به عنوان "رابط حقوق شهروندی" ازسوی وزیر علوم منصوب گردید.

طی حکمی از سوی دستیار ویژه وزیر در امور شهروندی، دکتر مجیدی عضو هیات علمی و مدیر اداری و پشتیبانی مرکز آموزش عالی کاشمر، به عنوان "رابط حقوق شهروندی" منصوب گردید
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر در این حکم که شخصاً توسط جناب آقای دکتر جعفری دستیار ویژه وزیر علوم در امور شهروندی و مدير كل دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات وزارت عتف ابلاغ و تحویل شد، درج شده است که: نظر به مراتب تخصص، تعهد و شایستگی جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز، و در راستای اجرای تاکیدات ریاست محترم جمهوری در منشور حقوق شهروندی ابلاغی و نیز بنا به دستور اکید وزیر محترم علوم، جنابعالی را به عنوان "رابط ویژه حقوق شهروندی" منصوب می نمایم. با اتکال به ذات باریتعالی، دانش، تجربه و توانمندی جنابعالی شاهد تبلوری سازنده در اجرای حقوق شهروندی در آن مرکز باشیم.
گفتنی است ؛این حکم طی مراسمی در نخستین نشست رابطان حقوق شهروندی به دانشگاه های منطقه 9 کشور در محل دانشگاه فردوسی به دکتر مجیدی اعطا گردید.
روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر، ضمن تبریک به ایشان، آرزوی موفقیت و سربلندی در امور محوله را دارد.