امروز پنجشنبه 9 فروردين 1403

اطلاعیه برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین (ویژه اساتید)

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک راه اندازی پنل آموزش مجازی آنلاینAdobe Connect، پیرو اطلاعیه های قبلی حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی در خصوص برگزاری کلاسهای مجازی برخط (آنلاین) خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- اساتید محترم می توانند پس از مطالعه کامل راهنماهای گنجانده شده و نصب نرم افزارهای لازم از طریق آدرس http://vu.kashmar.ac.ir  به سامانه آموزش مجازی وارد و تدریس نمایند.
۲-نام کاربری و کلمه عبور اساتید به ترتیب، شماره استاد و شماره کارت ملی می باشد. شماره اختصاص داده شده به هر استاد توسط واحد آموزش به اطلاع خواهد رسید. توصیه می شود پس از اولین ورود نسبت به تغییر رمز خود اقدام فرمایید.
۳- کلاس های آنلاین از روز شنبه مورخ 99/01/23 طبق برنامه هفتگی نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 برگزار خواهد شد و حضور اساتید محترم رأس ساعت در کلاس الزامي است.
4- با توجه به اینکه راه اندازی این پنل برای اولین بار درمرکز صورت گرفته است، لذا خواهشمند است کاستی و نقص احتمالی، سوالات و پیشنهادات خود را از طریق پشتیبان های در نظر گرفته شده برای هر استاد در میان بگذارید.
ضمن تشکر و قدردانی از همه اساتید محترم، با توجه به نظر مساعد ریاست محترم مرکز، مقرر گردید از اساتیدی که در آموزش مجازی فعال و سرآمد باشند به نحو مقتضی تقدیر به عمل آید.

با تشکر و آرزوي موفقيت
معاونت آموزشي، پژوهشي و دانشجويي مرکز آموزش عالي کاشمر