امروز جمعه 10 فروردين 1403

ارائه خدماتی ارزنده در مرکز علمی ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی مرکز آموزش عالی کاشمر

مسئول مرکز  علمی ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی مرکز آموزش عالی کاشمر به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده این مرکز در یک سال اخیر خبر داد.

دکتر علی اصغر مازنی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر گفت:  مرکز علمی ارزیابی تندرستی طی سال های 1399 تا 1400 نیز با توجه به پاندمی ویروس کرونا و همچنین الزام در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی وزارت علوم خدمات مفیدی را در زمینه های ذیل به کلیه افراد اعم از دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم  ارائه کرده است:

 وی عنوان کرد: این مرکز دارای یک فضای خصوصی به وسعت تقریبی 240 متر مربع در دو طبقه در محل باشگاه بدنسازی می باشد  که کلیه تمرینات مرتبط با حرکات اصلاحی، ساختار قامتی و همچنین وضعیت های غیر طبیعی در سنجش ارزیابی ترکیب بدن در این فضا انجام می گیرد.

دکتر مازنی اظهار داشت: با شروع سال تحصیلی جدید و همچنین هماهنگی های لازم با مدیریت محترم تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، سنجش ارزیابی ساختار قامتی دانش آموزان از مدارس مختلف در این مرکز آغاز شده که با توجه به ملاحظات رنگ‌بندی و در شرایط طبیعی، این نوع فعالیتها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مرکز علمی ارزیابی تندرستی آموزش عالی کاشمر به عنوان یکی از کاملترین مجموعه های تخصصی در بین دانشگاه های منطقه محسوب می شود.

دسته مطلب: